5/11 09

Idag vaknade jag vid halv tolv och började smsa med Antonio, vi bestämde att vi skulle ta en fika innan jag åkte hem till Sölvesborg. Vi gick till Pronto som ligger vid Lilla Torg och beställde toast, sallad, läsk, varm choklad och cheesecake som såg ut att vara hämtad ur Marie Antoinettefilmen, med färska bär och flagor av vit choklad på, behöver jag ens säga att vi blev mätta?! Efter fikat gick vi en runda på stan och jag köpte en vintageskjorta och den nya boken av Dan Brown.



Ovan ser ni mig i mina nya favoritbyxor, haha. Skjorta från Mango, kofta från Zoul.


Jag och Antonio för några veckor sen.



Jag anlände till Sölvesborg vid åtta och blev hämtad av mamsen, vi hämtade pizza från Edgars, den godaste som finns :) Nu ska vi se på ett nytt program som går på svt2, Fashion heter det och handlar om olika designers och annat smaskigt.


Puss&kram S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0