Amour, amour.

När jag kom hem inatt satt jag mig och skrev ett inlägg men när jag skulle ladda upp det så gick det inte för servern (eller vad det heter) var nedstäng under natten eftersom de uppgraderade den, typ. Jag förstår inte alltför mycket inom datorvärlden men jag sparade inlägget och infogar det här nedanför..


(
Igårnatt)
Gääsp, nu är jag hemma alldeles för sent (igen). Shame on me. Idag har jag varit i skolan, sytt på min kavaj. Inmogon ska den ta mig tusan bli klar! Nu är det bara finishen som ska fixas. Åh, en jättekul sak är att jag har fått en inbjudan till ett litet event på JC där bl a Sofi Fahrman ska närvara. Det kommer att vara rabatt på kläder, mingel, bubbel och annat trevligt :)  På tordag åker klassen till Borås, för det är nä'mligen Borås fashion days däruppe. För er som inte vet så ät Borås en stor textilstad där det tillverkas mycket kläder och Borås textilhögskola är en efetertraktad skola. Nej minsann nu måste jag sova, jag har ju skola imorgon.


Idag har jag städat, tvättat och tagit det lugnt. Snart ska jag till min syster och se på de senaste tre avsnitten av Gossip Girl, The Hills and The City!!! Jag saknar min lilla storasyster, vi brukade umgås nästan varje dag innan, men sen träffade jag en kille och då ville jag bara umgås med honom så.. Men nu har jag hittat balasen igen, nästan! ;) Ikväll är det sykurs, där syr jag en mintgrön kjol med volang i nenderkanten, bilder kommer!





Puss /S


Kommentarer
Postat av: Cocco

Ditt hår är så himla fint!

2009-11-28 @ 23:00:15
URL: http://www.coccoess.devote.se
Postat av: andy

Kan inte släppa det att du är nog den sötaste jag vet

2009-12-15 @ 15:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0