Friday the thirteenth!!

Woho idag är det fredag den trettonde och min dag har än så länge varit jättebra. Dock har det bara varit fredagen den trettone i ca 12 minuter, men ändå! Idag har jag varit på julfest!! Det var jättemysigt, det var hos några tjejkompisar i klassen. De hade glögg och pepparkakor, nötter och mycket mer.








Detta hade jag på mig ikväll, kjol och topp second hand. Saken i håret är från H&M
och på tal om H&M, ni har väl inet missat att Jimmy Choo kollektionen finns i butikerna imorgon, gaaaah!!


Den här kjolen har jag sytt! Jag har även en matchande cape som jag ska ha till!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara då, de heter : Friday the thirteenth ;) Du har skrivit den fjortonde. haha... ;)

2009-11-16 @ 06:53:34
Postat av: ida

Jag bara ÄLSKAR dig! Du har så fräck stil snygg elegant och äntligen ngn som vågar köra sin egen grej. Lycka till!! Let´s go girl. Kram.

2009-11-18 @ 15:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0