Hemma från Borås/Göteborg!

Igårmorse åkte jag till Borås med några kompisar från klassen. Det var Borås Fashion Days däruppe så vi passade på att åka upp dit just då. På dagen fick vi en guidning på Borås Textilhögskola och fytusan vad jag vill gå på den skolan. Nu känner jag mig riktigt driven till att komma in där nästa år. Senare gick vi på mingel i olika affärer, tittde på modevsiningar osv. Jag och Malin sov hos Amy från klassen, som bor i Göteborg, dit åkte vi vid elvatiden på kvällen. Idag gick vi lite på stan i Göteborg och jag ramlade och skapade upp mina fina tights:( Men sedan tröstshoppade jag två fina prickiga blusar!! :D Nu måste jag sätta fart för jag ska på fest sen ut och klubba.




Mingel i en butik i Borås.


Modevisning


Modevisning


Jag och Amy på en spårvagn!!!! Det var första gångern för mig.


Toodles / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0