Oh my..

Det har inte varit lugnt på sistone, först och främst gick min kamera sönder, därför har jag inte uppdaterat sidan, inte kul utan bilder! Nu har jag äntligen köpt mig en ny kamera så att jag kan komma igång igen. I skolan planeras det inför en modevisning och resa till Borås fashion days, som är i slutet av november och det är mycket som måste fixas. Imorgon åker jag till Sölvesborg för att jobba, sedan åker jag hem på lördag för att festa! Det är sjukt så mycket saker det händer i Malmö, till skillnad från Sölvesborg. Det finns alltid någonting att göra här och tänk då hur det är i New York! Jag vill verkligen åka dit men först får jag gå min utbildning här and then who knows? Nu ska jag äta lite och titta på The Hills sen är det sykurs och efter det ska jag nog unmgås med lite vänner.







Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0