Party all night long!

Oh my god vilken lördag jag har haft! Jag kom till Malmö vid sjutiden,  åkte hem och käkade lite samt gjordemig iordning. Sedan åkte jag och några vänner till en fest i Lund som var jättetrevlig. Vid tolv, halv ett åkte vi taxi tillbaka till Malmö och gick ut på Kulturbolaget och dansade och drack lite drinkar. Vid halv tre åkte vi på efterfest och den var jag hemma från klockan sju på morgonen! Nu är jag ganska trött, men det är det så värt. Idag ska jag storstäda mitt rum, vartenda litet dammkorn ska bort, sen ska jag kanske handla lite mat och träffa pumpkin :)




Det blev inga bilder igår så jag lägger upp denna bilden som får mig att
längta till våren och solen.



Toodles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0