SaraHighHeels

Hello sweeties!
Nu har turen kommit till mig att skaffa en blogg och jag ska göra mitt bästa för att hålla den uppdaterad!

Idag har jag varit på stan hela dagen med min kusin Anna. Hela outfiten är second hand.
  



Dock var jag inte lika duktig med att shoppa second hand idag.. Men jag fick med mig hem en hel outfit från Zara som är en av mina favoritbutiker. En snygg benvit topp och ett par sjukt coola leggings! Jag bär nästan alltid uteslutande tights och kjol, men kors i taket idag köpte jag ett par brallor. Jag älskar den bruna mockadetaljen som sitter på insdan av byxan. Halsbandet är fån H&M.




Här kommer en bättre bild på skorna som jag har på mig på bilden. De är från Nilsons.




Jag ska snart gå ut och äta sushi så jag måste byta om till någonting? klänning eller kjol eller skjorta eller topp, fan vad svårt att bestämma kläder när man vill vara fin för someone special!
 Ha en fin kväll och puss allihopa!


Kommentarer
Postat av: Maaalin

Åhh din jäkel, jag avgudar de snygga byxorna! by the way så tycker jag det är skoj att du startar en blogg så man kan hålla lite koll på dig där nere :D

2009-11-04 @ 21:07:03
Postat av: Linnie

oh, du är så fiin! och äntligen har du en blogg, wonderbur! :D promise att uppdatera ofta :)<3

2009-11-04 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0