Saturday

Nu är jag äntligen hemma och ligger i min säng, som är världens bästa möbel som människan har uppfunnit!
Jag kom hem från Sbg vid nio, sen åt jag lite mat och efter det gick jag till Möllan och tog en öl med Vix och några andra girls. Sedan gick jag till några andra vänner och vi kollade på serier osv, det jag ska komma till är att när  jag gick från dem påväg hem, så kom det fram en indiskliknande kille till mig och frågade vart hotell Hilton låg, och det roliga var att vi var bara 20 meter från Hilton!
 En sån dålig replik och killen vill typ stanna och prata men jag går på i raskt takt och han bjuder in mig till sitt rum men tillsut fattar han att jag inte är intresserad.. Bara några minuter efter detta s¨kör det förbi en bil, som sedan gör en u-sväng mitt på vägen och börjar köra efter mig. Killen i bilden vevar ner rutan och börjar prata till mig, jag svarar inte, han babblar på om att han tycker att jag ska åka med honom eftersom det finns så mycket sjuka typer i Malmö och jag typ: No shit right? Även denna sjukt efterhängsna killen gav sig och finally kom jag hem oskadd,haha. Nu ska jag sova lääääänge och gott!




Kisses&hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0