Seasons change and so does the clothes.

Jag har tänkt lite på det med många av mina vänners inställning till vintern och istället för att vara sur över att den är påväg så tänk på fördelarna! Nu kan vi bära snygga jackor, pälsmössor, handskar, halsdukar och annat som hör vintern till.
Jag är också trött på kylan i Sverige ibland men då försöker jag att tänka på att vi kan bära så månag olika typer av plagg iochmed att vi har olika årstider. Jag hade verkligen inte velat att min gardeob bestod av endast sommarkläder.
Nej, tummen upp för att vintern är on it's way så att jag äntligen kan ha på mig mian vinterplagg och köpa lite nya förstås!





Snart kommer Malin inom en sväng, efter det ska jag och mamma äta på Salvatores, sen är det party hos Linn!!


Toodles babies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0