Vänta, vänta och vänta.

Dagens fuck you går till skånetrafiken som tydligen ännu inte har lärt sig att hantera olika situationer som kan uppstå. Idag när jag skulle ta tåget från Malmö hände det en olycka i Eslöv och tåget fick inte köra, vilket är förståeligt. Men det blev en timmes väntan i Malmö innan de hade fixat ersättningsbussar, som bara stannade i Hässleholm och Karlskrona. Framme i Hässleholm blev det mer väntetid på tåget till Sölvesborg.
Jag förstår inte varför det alltid ska vara massa trubbel, lär dem sig ingenting? Ett plus är iallafall att jag tycker att skånetrafikens uniformer är rättså snygga, men det hade varit roligt att designa en ny outfit till dem! Väl hemma i lilla staden mötte mamma mig på stationen sedan gick vi och fikade på Ritz. Nu är jag hemma och Madelenie är här hos mig! Vi ska snart äta Lassesmat och kolla på teve :)





PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0