Bilder från Frankrike

Första dagen åkte vi ut med Lales pappas båt. Det blev inte en så lång tur, men några dagar senare åkte jag och Lale till Antibes (den stad i vars hamn båten står) och åt jättegod middag på den asiatiska restaurangen Blue Elephant, då sov vi på båten på kvällen och följande dag åkte vi ut med den på havet och spenderade hela dagen på havet. Det var en helt underbar dag, så vackert. Vi lunchade på ett ställe som ligger i en buk som kallas millionaires bay, där vár det rätt läckert vill jag lova.




De flesta förmiddagar låg vi vid poolen och njöt av det goda livet.






Jag och baby åt middag på en Indisk restaurang i Antibes, mums.




Här är en mysig strand i Antibes som jag och Lale solade på.



Här är lite bilder på utsikten över vingården Domanie Rabiega.



En dag var vi och spelade golf



Det var en underbart härlig semester jag hade med min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0