Chocolat c'est bon

Jag är nyss hemkommen från en promenad och har nyss smaskat på en chokladklubba från Chokladfabriken, en butik som ligger på bergsgatan och är väl värt ett besök om man gillar chokad med kvalitet.
Det var riktigt roligt att komma tillbaka till skolan igen, den här kursen verkar vara jättebra. Lokalen är bra och där finns alla redskap som behövs. Idag introducerade lärarna sig och pratade om vad kursen skall innehålla, jag längtar efter att få komma igång på riktgt!!






/S

Kommentarer
Postat av: Cocco

Svar till Sara:

Det är så himla fint där inne! Jag ska lägga upp lite bilder så att du får se : ) Nej jag brukar aldrig vara där heller, Stockholm är min stad < 3

Jo jag följer det men jag är en säsong efter, ska börja se säsong 3 nu haha!

Kollar visserligen mest för kläderna och de fina pojkarna.



Åhh.. Chokladfabriken < 3

2010-08-19 @ 22:26:30
URL: http://www.coccoess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0