Hösten är påväg.

Idag blåser det som sablan i Malmö, det gäller att hålla i sig. Malmöfestivalen är i full gång och det är dubbelt så många människor som springer överallt i stan.
Det är designskolan i Malmö som håller i kursen jag har börjat på nu, deras hemsida är Designskolan.nu. Jag går där måndag-onsdag mellan hlav nio och halv fyra. Kursen skulle egentligen ha varit i rosengård men den är istället på Mazetti kulturhus inne i centrum, tur är väl det.
Efter skolan idag gick jag inom second hand-butiken Humana, där kostade allting tio kronor idag! Jag shoppade tre kjolar som jag ska lägga upp, alltså göra kortare. Nu har jag något att pyssla med de dagar det inte är skola (kurs).
Jag har köpt ett nytt läppstift idag i en bärig nyans, den är mer åt det lila hållet och inte så röd som mina andra läppstift är.
Nu ska jag göra en pizzadeg till ikväll och sedan måla naglarna!


Make up store, black orchid.


Det här hade jag på mig igår, kjolen har jag sytt och i midjan har jag
knutit en gardintoffs.


Idag bar jag en dräkt som jag har sytt, även den här gången med
en gardintoffs i midjan.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0