I love pretty things..

Idag har jag umgåtts med min syster, vi gick en tur till second hand butikerna kring södra förstadsgatan, Myrorna och Humana. Humana är en butik med ett väldigt organiserat sortiment, det är fräscha kläder som alla är speciella på sitt sätt. Myrorna har ett större utbud av kläder och de säljer även assessoarer och möber med mera. Myrorna har dock inte alls lika bra ordning som Humana och kläderna håller inte samma standard, men jag har hittat riktigt fina guldkorn där, det gäller bara att leta! Idag köpte jag ett par handskar på Humana, som kommer att passa perfekt till hösten. Jag köpte ett hårband på glitter, ett par sockar på H&M och ett par söta skor från Myrorna. Jag ska ta fina bilder och lägga upp imorgon.

En second hand-butik som jag vill rekommendera här i Malmö är Chicy second hand. Den ligger på kärleksgatan och är fullkomligt underbar. Det är som att gå in i en dröm med alla vackra saker och prydnader som hänger på väggarna.



Om ni tycker om orginella grejor är det här butiken att gå till när ni är i Malmö.





Puss / S

Kommentarer
Postat av: Cocco

Svar: Haha nej det är kanske inte det man tror om mig, jag vet inte : ) Men i början tyckte jag inte alls om henne tills jag insåg att jag faktiskt aldrig läst bloggen. Sen började jag läsa och hon började förändras till den hon är idag. Tycker mest hon är så himla inspirerande och rolig! Fast hon är den enda blogg i sitt slag som jag läser.



Oj vilken fin butik, den måste jag kolla in. Har du varit på Prickig Katt i Göteborg? Tror du skulle gilla den butiken. Kram!

2010-08-10 @ 11:53:25
URL: http://www.coccoess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0