I valet och kvalet.

Just nu är vädret helt underbart, solen skiner och himlen är blå, allting ser så vackert ut.
Tidigare idag träffade jag Vicky över en kopp kaffe, sedan köpte jag två huvudbonader på Åhléns som jag blev riktigt förtjust i. Synd på samma gång för jag kommer inte vara ensam om dem..
Jag vill ju egentligen bara handla second hand och jag tycker att jag klarar det bra, men när det kommer till assessoarer är det inte ofta jag hittar något snyggt som även passar i storlek. Jaja, nu blir det köpstopp på de stora kedjorna! Jag vill inte ha saker som andra har och jag vill inte stödja massproduceringen och konsumtionen av nya gerjer. Det finns redan kläder och prylar så det räcker och blir över, det behövs inte tilllverkas mer nytt.
Fasen, ska jag lämna tillbaka hattarna? Vilken dubbelmoralkärring jag är. Jag använder dem och sedan spar jag dem till mina barn, så säger vi..



/S


Kommentarer
Postat av: Cocco

Det sista alternativet är väl fint, men den sista är ju riktigt fin! Du som är så duktig borde väl kunna göra den lite mer personlig med en rosett eller något? :)

2010-08-29 @ 21:59:02
URL: http://www.coccoess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0