Jag har fått anställning på Accessorize!

Jag är så glad, jag har fått jobb på Accessorize på Kastrup!
När jag och Lale åkte till Frankrike lämnade jag några ett cv till Accessorize och några dagar efter ringde butikschefen och ville boka in en intervju. Vi träffades och pratade och det kändes bra, men jag vågade inte hoppas på för mycket. Dagen efter ringde hon och sa att jag fick jobbet om jag ville ha det. OM? Klart jag vill! Det är ett perfekt jobb för mig, jag kan klä min i princip hur jag vill, bara jag har accessoarer från butiken, lön i dansk valuta, de som jobbar där är hur trevliga som helst. Perfekt.

Igår firade jag och Lale det roliga beskedet med kräftor och champagne. Idag har vi varit tillsammans i nio månader så något mysigt ska vi hitta på idag också.




Jag åt säkerligen två tredjedelar..


Lale öppnar champangen..


..och jag tar en sipp.


Puss/S

Kommentarer
Postat av: Cocco

Grattis! Va roligt för dig, den butiken är ju hur mysig som helst. Köpte jättefina underkläder där när jag var i Göteborg <3

2010-08-22 @ 23:37:17
URL: http://www.coccoess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0