Koboltblå eller blodrött.

Åh, jag är så trött idag, har gäspat minst en gång var tioende minut! Imorgon är vi lediga från skolan. Istället har vi fått en uppgift som går ut på att var och en ska bege sig ut på stan och se om man kan upptäcka en trend som råder just nu, skissa ner den och skriva lite. I skolan idag lärde jag mig att sy ett sprund och en stolpficka. Jag tog bilder men nu hittar jag inte den ena i kameran och bla bla. Jag vill ha en bättre kamera! Funderar på att byta ut pappas kamera mot min nästa gång jag är hemma, han märker nog ingenting, haha!
Idag klädde jag mig i blått och rött, 50/50, kanske det speglar att jag inte vet vad jag ska rösta på? Inget parti matchar helt och fullt mina åsikter. Alla vill genomföra och kämpa för 5710 olika saker, det är kanske bättre att koncentrera sig på någar få punkter? Alltså, jag tycker att det här är riktigt svårt, det slutar nog med att jag blundar och pekar på valsedeln..




/S

Kommentarer
Postat av: Cocco

Svar till Sara:

Ja då är det ju svårare, men samtidigt köper du väl nästan allt annat på second hand eller syr själv? Det är ju mycket bättre än vissa andra (till exempel mig) så du kanske kan unna dig dessa två ; ) Själv är jag himla sugen på den sista men jag undrar om jag skulle passa i den alltså...



Känner samma som du där i valfrågan.. Himla knepigt att bestämma sig!

2010-09-01 @ 17:32:27
URL: http://www.coccoess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0