Lyckorus.

Äntligen! Idag ska jag börja en kurs som medborgarskolan håller i, modedesign. Det ska bli så fantasktiskt kul att börja "plugga" igen. Jag har inte samma ro att sitta och sy hemma som jag hade när jag gick på Malmö folkhögskola, jag bodde nästan där ett tag, haha. Nu ska jag börja sy på riktigt igen och jag är så glad.

Nedan ser ni en jeansjacka á la Sara style, som jag sydde för ett tag sedan.


Framsidan, plagget är gjort av jeansbyxor i olika färger och material.


Jag har sytt på tryckknappar.


Jag ska knippsa bort JL loggan när jag får tag i en tång!


En volang är precis i min stil.


Baksidan av plagget.

Miljövänlig, orginell och väldigt fint jeansjacka från Sara's Closet.

Puss/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0