Singing in the rain..

Jag och Lale är nyss hemkomna från Malmö opera, där vi tillsammans med Lales mor och mormor såg musikalen "Singing in the rain". Den var utomordentligt bra! Som de sjöng och dansade, helt otroligt!
Jag fick det i 20årspresent från Lales mor och det var en superbra present, en månad i förväg, hehe.





Tidigare idag sydde jag upp två av de tre kjolar jag köpte på Humana häromdagen.

Före: En kjol för mormor...



Efter: En kjol à la Sara




Jag har ingen förebild, men kjolen var lika lång som den förra.
Nu är den högst användbar!



Jag innan föreställningen i en kavaj jag har sytt.


/S

Kommentarer
Postat av: Anni Berggren

Du sara, kom på en sak. Har du sett tv-serien Mad Men?

Det är en 50/60-tals serie. Mycket fina kläder att inspireras av. Tänkte bara tipsa, jag följer den. :)

2010-08-27 @ 15:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0