Aller au la France!!

Nu sitter jag och sippar på ett glas rosévin hos Lales mamma, hela deras familj är samlad här + jag! Vi ska äta middag och senare ska jag på födelsedagskalas.
 På sportlovet ska jag och baby åka till Frankrike och bo på hans pappas vingård, det ska bli otroligt roligt!! Gården ligger i södra Frankrike så det är an markant temperaturskillnad mot Sverige, det kan bli 15-20 plusgrader där, snacka om härligt väder va? Lale har bestämt att vi ska åka skidor en dag, jag vill inte. jag ser inget nöje eller nyfikenhet alls för att åka skidor, menmen jag får väl prova. Alla säger att det är roligt så.. Någon dag ska vi besöka Cannes eller Nice, eller kanske både och?! Jag ska ta med alla mina kläder med fransk känsla och röka smala cigaretter i ett cigarettmunstycke och endast måla mina läppar... Haha nu drömde jag bort mig som tusan, men jag längtar såå mycket!





Såhär ser kavajen ut som jag håller på att sy, den är skrynklig i sömmarna
för att jag inte har pressat dem, så det kommer inte att se ut såhär när den
är färdig :)




Imorse när lale fortfarande låg och sov hade jag lite roligt med hans glasögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0