Oh, mon amour!

Om någon har missat det så är detta årets designer för H&M Sonia Rykiel och hennes kollektion släpptes igår i utvalda H&Mbutiker, jag tänkte vara där klockan tio på morgonen, men sängen var alldeles för skön plus att min baby låg ju bredvid mig... Jag och Lale var där vid halv tolv istället, och jag fick exakt den tröjan jag ville ha! Det fann faktiskt många exemplar av varje sorts plagg. Ni skulle ha sett tanterna som var där!!! Tanter med krullat hår, överdrivet mycket smink och leopardkappor, vad f*n? De var de värsta bitcharna, knuffades och roffade åt sig kläderna, underskatta inte gamla tanter. Imorgonbitti åker jag och Lale till Frankrike!!!!! Vid fem måste vi gå up, gäääääsp, flyget får klockan sju från Kastrup och vi landar i Nice vid nio, åh det ska bli så mysigt! Vi åker direkt från Nice till en liten skidort där vi ska bo i en lägenhet och åka skidor i några dagar, sedan åker vi till vingården och spenderar resten av tiden där, vi ska även göra lite utflykter, jag vill shoppashoppashoppa!! Hoppas att alla har ett underbart lov, I know I will :)


Man fick jättesöta kassar om man köpte kläder från Rykiel.


Tröjan är trekvartsärmad och av jätteskönt material, I love it!

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Linnie

Men guuuud vilket fuuudk! Ha det nu så jätte bra & njuuut! :D ta många många bilder, så man får se sen!



btw, kommer till malmö den 14 mars, hoppas verkligen vi kan ses! Om du vill ses, vill säga :)



PUSS<3

2010-02-23 @ 00:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0