A trip to heaven

Åååh, ett nytt avsnitt av The Big Bang Theory har kommit ut och även Gossip Girl har börjat sändas igen! Hösten är tiden då serierna kommer med nya avsnitt och det tycker jag om! Igår åkte jag och Lale till Sölvesborg för att mor och far skulle få fira mig. Vi var ute och åt på Sölvesborgs bästa restaurang, Salvatores. Vi hade jättetrevligt och jag fick fina presenter. Vi stannade över natten och åt lunch tillsammans innan jag och Lale körde tillbaka till Malmö. Jag passade på att ta med mig lite glas och tallrikar för vi har sönder så många när vi diskar. Ikväll ska vi på förfest hos ett gäng vänner och senare blir det nog utgång.


Jag och mina favoritkillar, Lale och pappa.


Jag har inte körkort men tanka och posa samtidigt kan jag ;)


Jag fick en fin päls av pappa, ja tror att det är mink.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0