Desperate Housewife..

Just nu är jag en desperat hemmafru som försöker laga köttsoppa åt min sjuke karl. Det luktar gott så jag tror att soppan blir lyckad, till soppan ska vi även äta pannkakor, mmmm.
Idag har jag varit i skolan, på förmiddagen hade vi lektion i modeteckning, det är jätteroligt! På eftermiddagen var det sömnad, det är till och med ännu roligare. För närvarande syr jag på en kjol i ett tyg som för tankarna till en preppy ridtävling i England, med andra ord är det precis i min smak! Efter kjolen har jag planerad att sy en cape i ett kamelfärgat tyg som jag redan har köpt.
Nu ska jag återvända till spisen, ha en härlig kväll!


Receptet på datorn i köket.


Ååh, mina ursöta lackballerina!!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0