Hem ljuva hem

I förmiddags åkte jag till Sölvesborg för att fira min sötaste mor! Vi åt lunch på Bäckaskogsslott tillsammans med far, faster och hennes man. Efter en jättegod middag åkte vi till Vallagård och åt tårta. Vid femtiden kom Madeleine hem till mig, snart vi ska äta pizza och titta på någon bra film, lite tjejsnack hinns säkert med! Imorgon hoppas jag kunna träffa några Sölvesborgsflickor och kanske gå ut på kvällen.
Det är så härligt och komma hem till min vackra trädgård, ännu är allting i olika nyanser av grönt.



Lars körde mig till stationen, jag har en förvånansvärt lätt packning.



Väl hemma kom Morris och spann så sött, dock hårar han av sig något förfärligt!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0