Inspired by LV.

En av Louis Vuittons senaste kollektioner var ett genombrott på den fronten att minst hälften av modellerna inte hade anorexia! De hade figur, kurvor, rumpa och bröst, de såg ut som kvinnor och inte som unga tonåringar som växt för mycket på längden samtidigt som de glömt att äta. Det var bra gjort av LV tycker jag.
Idag blev jag inspirerad av Louis Vuittons höst- och vinterkollektion när jag valde kläder, jag valde min nya pennkjol som jag har sytt i skolan, den är av ulltweed och har en härlig höstig känsla. Jag tog på mig en vit  spetsbustier och en nätt kavaj. Det syns inte så bra på bilden men jag bar även ett par beige nätstrumpbyxor.



Härligt 50-tal á la Mad men.
Bilder tagna från www.louisvuitton.com





Baksidan av kjolen. Sprund nedtill, linning upptill som knäpps med läderknapp.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0