Nya gamla grejor.

Idag var det sista dagen i skolan för den här veckan, lite tråkigt men samtidigt ska det bli riktigt skönt att få sova ut imorgonbitti. Jag sydde vidare på kjolen och den är snart färdig!
När vi hade fikapaus begav jag mig istället till Humana second hand, varje onsdag säljer de kläderna som prytt skylfönstret den gågna veckan, jag hade siktiet inställt på ett par overknee strumpor med snyggt mönster. De blev mina och jag fick även med mig en cremevit basker och ett par kamelfärgade handskar.
Efter skolan cyklade jag till ännu en second hand/vintage butik, Chicy Second Hand, som ligger på kärleksgatan (en tvärgata till södra förstadsgatan, innan Bennetton). Där köpte jag en benvit väska, egentligen är den nog tänkt som en make up väska, men jag kommer använda den som en skolväsk.





S/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0