On top of the world

Gårdagen var helt underbar! Festen blev hur lyckad som helst, maten var supergod och jag fick så fina presenter, alla hade jättetrevligt och vi skrattade hela tiden. Av Lale fick jag en vacker bukett blommor samt en jättefin stol, som jag valde ut själv på Myrorna. Min syster gav mig bland annat en äkta vintage Mulberryplånbok! Antonio och Goran gav mig värsta lyxigt ostbrickan med fikon- och valnötsmarmelad och kolkex, det minsann.


Buffébordet




Finfina buketten som jag fick av min älskling


Mulberryplånbok från min kära syster


Ikväll var jag och Ida på ett event som Humana anordnade för deras stammiskunder. Det bjöds på vin, modevisning och de hade en dj som spelade musik. Jag glömde kameran så jag fick ta bilder med mobilen och de blev inte speciellt bra. Nedan följer de bilder som blev "bäst".


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0