Born this way

Hittills idag har jag inte hittat på så mycket, Lale följde med mig till Prylmarknaden vid Ica där man kan köpa allt möjligt till reducerat pris, ett jättebra sätt att spara pengar på. Jag köpte ett rött läppstift och rött läppglans från Loreal och det kostade bara 40 kr styck, helt nytt smink. Efter det handlade vi lite god mat och snacks till vår myskväll ikväll. Imorgon efter att Lale och jag har röstat ska vi på valvaka hos Lales mor, det bjuds på god mat och vin medan vi följer det spännande valet. Det känns som att det inte blir någon stor skillnad för mig personligen om det blir en blå eller rödgrön regering, men jag tror att jag ska rösta blått. De röda verkar vilja att alla människor ska ha det lika ställt, men de som jobbar mer måste ju få lön för mödan. Det ska vara möjligt att behålla den största delen av sina pengar man tjänar och inte behöva betala till staten. Alla partier har någonting som jag tycker är bra, men det känns som att jag ligger på den blåa sidan för nu.

P.s Jag kollade på VMA imorse och fy tusan vad mycket skitmusik som görs nuförtiden, dock ett gigantiskt plus till Lady Gaga som vann alla stora priser, jag längtar till november då jag ska se henne i Malmö!! D.s
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0