Date night.

Idag har jag sytt klart skjortan!! Jag blev jättenöjd, det var storlek M för män och nu passar den mig som har S. Den sitter inte supertajt men den är lagom figurformad. Jag fick sprätta upp ärmsömmarna, sidsömmarna, sy ihop motvecket mitt bak och lägga insnitt på var sida om motvecket. Jag sydde även insnitt på framdelen. Det var mycket att göra men det gick ganska snabbt tycker jag.



_______________________________________________________________

Idag överraskade Lale mig med att vi ska gå på dejt. Han har bokat bord på en restaurang och jag har ingen aning om vart vi ska. Så mysigt! Jag älskar överraskningar och att bli uppvaktad. Det är Lale himla bra på. Jag tycker att alla tjejer förtjänar att bli behandlade som prinsessor. Det krävs inte mycket ansträning egentligen för att göra något speciellt.






/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0