Festlig fredag

Oj, inatt sov jag elva timmar. Det beror säkert på att jag höll igång från sju på morgonen till fyra på natten i fredags. På dagen vart det skola och efter det så arbetade jag till nio. Vid tolv mötte jag Filippa och company på en bar vid lilla torg. Den var fylld med äldre, sliskiga och fula män som pratade franska och ville flörta. Tror dom på riktigt att vi var intresserade? Vid ett gick vi till Hipp, där var det packat med folk och det var jätteroligt för det mesta. Lite för mycket knuffande och överfulla männsikor bara. Cirka 80% av killarna hade backslick och en märkesskjorta med de översta tre knapparna uppknäppta. Beteendet var allmänt jag-(tror-att-jag)-är-rik-och-snygg-som-fan. Det kändes också lite som en köttmarknad där målet var att hitta sex för kvällen. Dock var det så kul att dansa!! Dansa till bra musik med bra vänner, det var toppen! Jag kom att tänka på hur skönt det känns att ha min pojkvän som inte alls är som de dära killarna, totala motsatsen, en trygg och alldeles underbar kille som är självsäker och inte har ett sådant löjligt behov av att hävda sig.





/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0