I can't be without my baby.

Vill ni läsa något uppmuntrade vik hädan nu.

Ååååhåhhåhåhhh varje morgon när jag vaknar hoppas jag på att det ska vara ljust, men det kunde lika gärna vara kväll för det är så grått!! Det är verkligen gråaste grått, så hemskt tråkigt. Idag har det även sprayregnat hela dagen, det känns som om någon går och sprayar en lite lätt med vatten i ansiktet, inte alls trevligt.

Nu blir det lite bättre.
Jag träffade upp Filippa efter skolan och vi skulle leta efter en outfit till festen på fredag, hon vet vad hon ska ska och vi gick in i minst tio affärer men ack och ve! Det fanns inte just det hon var ute efter, bättre lycka imorgon hoppas jag. Jag handlade dock några läckra saker, ett par röda skor i mockaimitation, röda med rosetter! Lovely! Jag fann även en härlig ljusblå kofta på Zara med jättesnygga knappar.

Nu kommer det bästa!!
Lales pappa bokade en skidresa åt sig själv och killarna som infaller under alla hjärtans dag, men eftersom jag absolut inte tänker vara ensam i gråsverige på alla hjärtans dag så ska de skjuta upp skidresan någon dag och jag ska åka med ner till Frankrike!! I söder är det sol nästan året runt och våren har säkert redan kommit dit, det ska bli otroligt härligt att få resa dit i några dagar. Vi ska bila till Saint Tropez och Monte Carlo och äta på min favoritrestaurang i Antibes där de har min favoriträtt, anka.

Det blev en rätt bra dag trots allt! <3



/S


Kommentarer
Postat av: alice

sjukt fin stil har du :)

2011-07-21 @ 10:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0