Things, things fill my life

Idag har jag och mamma haft en heldag på stan! Vi började med att äta lunch på restaurang Gustav Adolf, mycket smarrigt, sedan gick vi runt lite här och där. Jag hade med mig tre par skor och en väska som jag skulle lämna in på lagning hos min skomakare men de har stängt hela veckan, dålig stil!!!! Jag köpte ett par skor på rean på Zara, jättesöta och med låg klack vilket mamma gillar... Jag hittade en enkel och fin vit skjorta på Spirit för blott en hundralapp, foundation från Make Up store och Elnette hårspray (det bästa) shoppade jag också. Vi fikade på kafferosteriet och jag åt blåbärscheesecake, ÅH så gott! Mamma hade även med sig lite presenter till mig, bland annat ett torrschampo för brunetter, det "vanliga" gör att min hårbotten ser grå ut så det var på tiden, ett nagelkit från Apoteket samt ett medicinkit med massa bra-att-ha-hemma produkter. Väldigt omtänksam mor jag har.
Nu ska jag byta om till mjuka kläder och stryka och pyssla lite i hemmet när mannen min är borta, skönt! Haha.


Här är skorna från Zara :)


Och här är jag idag i ett nytt läppstift från Chanel, köpt på tax freen.

/S

Kommentarer
Postat av: Sari

Riktigt snygga skor!

2011-01-15 @ 17:12:06
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0