Underbar dag, underbart sällskap

Idag har jag och sötaste Malin haft en jättetrevlig dag tillsammans i Malmö! Vi började med lunch och ett glas vin på min favoritrestaurang på Davidshallstorg. Efter maten gick vi hem till mig och Malin fick en liten rundtur i lägenheten. Sedan blev det shopping och mys på stan! Vi handlade en del på Zara och jag shoppade även en vintageväska från 50-talet från Chicy second hand, där finns både second hand och vintage, alltså finare, tidstypiska plagg som är mer än 20 år gamla. Jag köpte även ett par supersöta öronhänge som även de var vintage. Det blev alltså lite nytt och lite gammalt. Vid kvart över fem lämnade jag av Malin på centralen och såg till så att hon kom på rätt tåg, det är inte lätt att hålla koll på allt, hihihi.
Efteråt gick jag hem och tog det lite lugnt med Lale, sen gick vi ut och åt indisk mat. Jag blev så mätt att jag inte orkade följa med på festen som vi egentligen planerade att gå på. Så nu är jag hemma och jag har gjort manikyr och nu ska jag sova!




Den här superfina kavajen från Zara köpte jag. Jag ska lägga upp mer
bilder imorgon, ni måste se väskan, den är underbar!



/S

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Låter mysigt :)

2011-01-16 @ 20:19:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0