It's gonna be great

Yey! Skolan är toppen och det är så roligt att få gå tillsammans med min favorit Antonio igen. Vi som är nya är i samma rum som de i hans klass, tillsammas är vi cirka 19 pers. Det är lite trångt nu men i februari ska allihopa flytta upp en våning till en jättestor lokal. Det  är både gymnasieutbildningar och vuxenutbildningar på Tau Learning, som skolan heter. Det är många elever som går där och det är kul med så mycket blandat folk. Det finns utbildningar såsom, finsnickeri, måleri/konst, interiör/design och så textil/mode. Jag känner på mig att det kommer bli ett sjukt bra år på skolan.
Idag mötte jag upp Fillippa för att fika, vi åt och drack gott kaffe på Lilla kafferosteriet sedan spatserade vi runt i stan och hade det trevligt. Det är rätt många som har flyttat ner till Malmö men jag träffar i princip ingen av dem, men å andra sidan måste ju känna för det!
Ikväll åt jag och Lale sushi, det var riktigt nice! Det var allt för nu, puss! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0