Work work passion baby

Åh, på lördag ska jag få finbesök! Malin och Sofie kommer ner till mig och vi ska äta, fika, mysa, shoppa och prata massa tjejsnack! Idag fortsatte vi att teckna i skolan, vi ritar kvinnokroppar i olika poser och det är superkul, speciellt när det blir snyggt! Imorgon ska vi fortsätta med teckning och på eftermiddagen ska vi på utflykt till en butik i stan där de finns massa målar- och teckningsgrejor. Där får vi en bra rabatt så jag ska passa på att handla. Efter skolan åker jag direkt till Accessorize och hemma är jag igen klockan tio på kvällen! Det är inget jag ser fram emot direkt, men ju mer jag är igång desto härligare är det att vara ledig.


Usch jag är inte vän med kameran för tillfället, det här hade jga på mig
idag iallafall..

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0