Blå,blå himmel

VÅÅRRREEN ÄR HÄR!! Solen skiner, som, den har gjort i någon dag nu och natur börjar anta en grön färg, är det inte helt underbart?
Idag hade jag sovmorgon så jag passade på att äta en riktigt god frukost bestående av massa frukt och en croissant.
I Skolan hade jag prov i materiallära, det kändes bra så jag hoppas på ett bra resultat. I förrförra veckan blev jag klar med kjolen jag har sytt på i skolan. Inte ännu en pennkjol jag lovar, utan det blev en veckad kjol  med linning och hällor. Den är jättefin och jag är så nöjd.
Ikväll ska jag och Lale laga en pangmiddag med entrecot, klyftpotatis, egengjord bearnaise och en härlig sallad. Jag ska nog göra honungsparfait till efterrätt.
XOXO S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0