I love these bright days

Idag har det varit (och är fortfarande) superhärligt väder i Malmö, jag vaknade till solsken och det har hållt i sig hela dagen lång. Eftersom vi inte hade någon lärare efter lunch idag åkte några från klassen för att köpa tyg. Jag hittade ett marinblått chiffongtyg, som jag ska trycka på imorgon. Det ska bli sjukt roligt att trycka på tyg, men jag har ingen vidare fantasi när det gäller tryck, jag gillar prickigt och randigt men man ska göra något mer avancerat.. På vägen gick vi inom Sopstationen, som är en stor second hand butik med möbler, kläder och allt möligt, inte det fräschaste namnet men där finns riktigt fina grejor. Jag fyndade en grön kjol och två par handskar!
Jag ska åka till Accessorize imorgon efter skolan och på torsdag och fredag, så just nu längtar jag efter en lugn helg. Strax ska jag promenera till mataffären och inhandla kvällens middag.





Det var varmt och skönt ute idag, våren är hääärrr!!

XOXO S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0